HTML

Bandroid

Az a rövid távú célom ezzel a bloggal, hogy szociális alapon létrehozzam bárkiben ugyanazt a hype-érzést, mint az iPhone.

Hosszú távon pedig nem érem be kevesebbel, mint hogy a kis körúton végre elkészült bicósáv mellett legyen még egy, Android telefonnal közlekedők részére.


Postok ráérősen.

Friss topikok

  • lacas8282: Szia, Nem találom az emailed az oldalon tudnál segíteni? Egy fontos ügyben kéne a segítséged. a... (2013.05.01. 10:20) A HTC bemutató után
  • odamondó: Amikor megvettem a telóm (android) én is rápörögtem erre az alkalmazás témára. Érdekes mód alig k... (2011.12.18. 15:34) Mobil vagy webes. Szerintem legyen
  • OoO: És amúgy tényleg korrekt a webos. Használható, egyszerű, egyértelmű. (2011.09.29. 13:41) Eddig tartott
  • JohnHenry: @valójábannemberci: ha regényt akarok olvasni, leveszek egy könyvet a polcról. (2011.09.28. 15:08) Touchpad, egy hét után
  • ern0: A legszebb az, hogy van ilyen appmaker, gondolom, XML-ből rántja le a kontentot. A legeslegszebb ... (2011.09.28. 13:07) Szakértelem a négyzeten

Linkblog

Ez van

2013.11.10. 15:06 :: Bandroid

"Nem udvariaskodom emiatt, keményeket lépek. Bevezetek egy új mértékegységet, azt adja meg, ami számít.

Képernyőterület per súly. A mértékegység neve bandroid.

Az számít, hogy elég nagy-e a kép, és fárad-e a kéz a böngészés közben, vagy sem - a többi duma. Nekiláttam. Colról milliméterre váltok, képátlóból és képarányból képernyőméretet számolok, négyzetmilliméterben. A súlyt grammban mérem. Excelbe lapítottam, és kijött az igazság. Ismertetem."

Bandroid blog - Szakértelem a Négyzeten - 2013.10.30. 08:23

"Én ezért nem bírtam magammal, és megvizsgáltam, melyik készülék hány négyzetcentiméteres (a mélységet nem vettem figyelembe, mert az több helyen is változik), és meghatároztam az egy négyzetcentiméterre jutó percet!! Ezzel új mértékegységet határoztam meg, az Appleblog-változót. Az eredményeket diagramon ábrázoltam, a sorrend picit megváltozott (nem tudom, miért írja rá kategóriatengely feliratát a Keynote az oszlopra)."

Appleblog - Meddig bírja az iPhone-ok akksija a versenytársakhoz képest? - 2013.11.08. 10:00

Olvastam régebben, hogy van olyan, hogy a sztárblogger kilovagol, szüretel a paraszt szőlőjéből, aztán visszatér, és sajátjaként szórja a várnépnek.

Tanulság, az nem sok van.

Appleblog a könyvjelzőkből ki, rolló lehúz.

"Látjátok? Így kell piacot teremteni a trolloknak, majd ellopni tőlük ugyanazzal a mozdulattal." - zárja sorait a szerző.

Én is ezt teszem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandroid.blog.hu/api/trackback/id/tr145621655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása