HTML

Bandroid

Az a rövid távú célom ezzel a bloggal, hogy szociális alapon létrehozzam bárkiben ugyanazt a hype-érzést, mint az iPhone.

Hosszú távon pedig nem érem be kevesebbel, mint hogy a kis körúton végre elkészült bicósáv mellett legyen még egy, Android telefonnal közlekedők részére.


Postok ráérősen.

Friss topikok

  • lacas8282: Szia, Nem találom az emailed az oldalon tudnál segíteni? Egy fontos ügyben kéne a segítséged. a... (2013.05.01. 10:20) A HTC bemutató után
  • odamondó: Amikor megvettem a telóm (android) én is rápörögtem erre az alkalmazás témára. Érdekes mód alig k... (2011.12.18. 15:34) Mobil vagy webes. Szerintem legyen
  • OoO: És amúgy tényleg korrekt a webos. Használható, egyszerű, egyértelmű. (2011.09.29. 13:41) Eddig tartott
  • JohnHenry: @valójábannemberci: ha regényt akarok olvasni, leveszek egy könyvet a polcról. (2011.09.28. 15:08) Touchpad, egy hét után
  • ern0: A legszebb az, hogy van ilyen appmaker, gondolom, XML-ből rántja le a kontentot. A legeslegszebb ... (2011.09.28. 13:07) Szakértelem a négyzeten

Linkblog

Nem a tuti

2009.12.03. 09:48 :: Bandroid

Nagyon nem. Visszaolvastam a régebbieket, melldöngetés, "tuti", meg hasonlók. Mostantól visszafogott udvariasság. Előreengedek mindenkit az ajtónál, és csak aztán van igazam. Na már megint. Soha többet, ígérem.

Open Screen Project. A hírei közt az első: a Google is csatlakozott. A második, hogy kijött az új, mobilos Flash player.

"Az új, mobil-kész lehetőségek előnyt adnak a natív eszköz lehetőségeknek, többujjas érintés, gesztusok, mobil bemeneti modellek, gyorsulásérzékelő, képernyő orientállás állás érzékelés elhoz egy még elő nem fordult kreatív kontrollt és a mobil böngészési élmény kiterjesztését."

Háztáji nyersfordítás, bifszteknek, reggelire.

Más irányból is egy tockos: Flash integráció Windows Mobile email és kontakt listával. Pedig csak két percet szántam rá, hogy ezügyben keresgéljek. Aprócska falatok, de jó étvágyú a jószág. És jön majd, és falatoz.

Az lesz majd a végállomás, amiről már regéltem. Az összes hardware-elem és felhasználói mobil tartalom a mosolygós, nagydarab zsonglőr kezében. Akinek lehet mondjuk Flash a neve. És aki nagyon nem exe. Szerintem beszáll még egy haver, a mobil szolgáltató, kliens-szerver architektúra, és hízhat a sávszél.

"Jövök már, csak letöltök egy új gui-t a mobilra. Ez tetszik a legjobban. A cimbik lufikon lógnak, és a propellerrel tudod valamelyiket ráfújni a Hívás gombra. Na, már kész is, jövök. Mama, te aztán tudsz pizzát hidratálni."

Elnézést a zavarásé.


u.i.: az utóbbi három írás vázlat módban volt. Lehet, hogy csak én láttam? Na, már mindegy, most jó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandroid.blog.hu/api/trackback/id/tr381570613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása