A bemutatók alapján látszanak a szabványok, amiket kiszögeztek. És el vannak találva. A jobb felső sarokban az alkalmazás menü kézre esik, az okostelefonok hardwer-gombjai, vagyis a home-back-multitask hármas átment virtuálisba, a bal alsó sarokba. A widgetek hozzáadása jól néz ki.
A jobbra-balra lapozásnál 3D-t imitáló rácsvonalak fölöslegesek. A "Stack widget"-ben (itt 5p-től) a Super Mario-féle 45 fokos axonometria borítja azt a perspektívikus térélményt, amit most próbált felépíteni a rácsvonalakkal. Ha ez lesz a szabványos grafikus kinézet, az nagyon nem jó.
A fade-k a képernyők közt nagyon el vannak találva. A jobb alsó értesítő szintén príma. Meghízik, ha rákattintunk. A mobil alkalmazás egyenlő tablet widget ötlet ugyancsak, ez látszott már a tavalyi bemutatón is. Adják oda a HTC-nek, majd ő csinál hozzá grafikus elemeket.
Ha egyszer ők a Google, és ők a nagy adatbányászok, keressenek már rá a saját keresőjükön, hogy motoBlur vagy HTC Sense felület imitációk vannak inkább.
Tanulság, az nincsen.
Visszaolvasva az egészet, egyelőre csak kimondom a szavakat.
Új minden, nincsen markáns vélemény. Ez lehet jó, ha vissza lehet venni a szaturációból.
A Honeycomb 3.0 grafikus felület
2011.02.03. 09:12 :: Bandroid
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://bandroid.blog.hu/api/trackback/id/tr882635141
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.