HTML

Bandroid

Az a rövid távú célom ezzel a bloggal, hogy szociális alapon létrehozzam bárkiben ugyanazt a hype-érzést, mint az iPhone.

Hosszú távon pedig nem érem be kevesebbel, mint hogy a kis körúton végre elkészült bicósáv mellett legyen még egy, Android telefonnal közlekedők részére.


Postok ráérősen.

Friss topikok

  • lacas8282: Szia, Nem találom az emailed az oldalon tudnál segíteni? Egy fontos ügyben kéne a segítséged. a... (2013.05.01. 10:20) A HTC bemutató után
  • odamondó: Amikor megvettem a telóm (android) én is rápörögtem erre az alkalmazás témára. Érdekes mód alig k... (2011.12.18. 15:34) Mobil vagy webes. Szerintem legyen
  • OoO: És amúgy tényleg korrekt a webos. Használható, egyszerű, egyértelmű. (2011.09.29. 13:41) Eddig tartott
  • JohnHenry: @valójábannemberci: ha regényt akarok olvasni, leveszek egy könyvet a polcról. (2011.09.28. 15:08) Touchpad, egy hét után
  • ern0: A legszebb az, hogy van ilyen appmaker, gondolom, XML-ből rántja le a kontentot. A legeslegszebb ... (2011.09.28. 13:07) Szakértelem a négyzeten

Linkblog

Jön az új iPad

2011.01.17. 11:31 :: Bandroid

A retina, a teljesítmény, és a hetente felbukkanó újabb iPad-csücsök nem érdekel. Csak a felhasználói felület.

Szerintem vagy lép egy nagyot előre a felhasználói felület, vagy gyors lesz a csúszda. Én azt tippelem, hogy lép. Azért gagyi a mostani, mert csak az a szerepe, hogy átszocializálja az iPhone-ről a népet. Ha megint csak "bevezették a foldereket" jellegű radikális újítások lesznek, akkor datolyapálma.

u.i.: Egyébként maga a felhasználói felület se varázsige már. Az lenne a jó, ha lennének widget set-ek, mint a pécés ui skin-eknél. Music player, news és contacts, és látszik rajtuk, hogy egy cipész varrta mindet.
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bandroid.blog.hu/api/trackback/id/tr622589848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vAfotóriporter · http://blog.volgyiattila.hu 2011.03.08. 02:17:20

Ízlések és pofonok, nekem tökre nem hiányzik egyik se, amiket te vártál. Sőt az iPad 2 se. Nekem a saját iPad felhasználásomhoz semmivel nem nyújt többet, mint a mostani iPadem.
Persze az idei tablet piacon már nem lehetne eladni, amit tavaly még el lehetett. Meglátjuk, hogy ezt meddig lehet, és mivel megspékelve fognak újítani.
Én eddig egy versenytársban se láttam meg olyan plusszt, ami miatt ne az iPadet választanám. És szerintem ez nem elfogultság. Nem hiszem, hogy az iPad tökéletesebb, vagy szebb lenne. Egyszerűen ilyenem van, és amit tud, azt számomra megfelelően tudja.

Bandroid · http://bandroid.blog.hu 2011.03.10. 10:27:52

Elfogadom a döntésedet. Nagyon átütő a hardver - és közben elvág attól, hogy nullától a garázsban, a műhelyben összedobj valami innovatívat.

Én is erősen gondolkodom néha, hogy elfogadom az iPad korlátait, és meglépem. Aztán persze megrázom a fejemet :)

Ez az új hardver jó fél évre megtolta az Apple modeljének sikerét, úgyhogy én is abba az irányba mozgok, hogy a webes programjaim minél nagyobb szeletét megírom - dobpergés... nem, nem, nem talált: html-javascriptben :)
süti beállítások módosítása