HTML

Bandroid

Az a rövid távú célom ezzel a bloggal, hogy szociális alapon létrehozzam bárkiben ugyanazt a hype-érzést, mint az iPhone.

Hosszú távon pedig nem érem be kevesebbel, mint hogy a kis körúton végre elkészült bicósáv mellett legyen még egy, Android telefonnal közlekedők részére.


Postok ráérősen.

Friss topikok

  • lacas8282: Szia, Nem találom az emailed az oldalon tudnál segíteni? Egy fontos ügyben kéne a segítséged. a... (2013.05.01. 10:20) A HTC bemutató után
  • odamondó: Amikor megvettem a telóm (android) én is rápörögtem erre az alkalmazás témára. Érdekes mód alig k... (2011.12.18. 15:34) Mobil vagy webes. Szerintem legyen
  • OoO: És amúgy tényleg korrekt a webos. Használható, egyszerű, egyértelmű. (2011.09.29. 13:41) Eddig tartott
  • JohnHenry: @valójábannemberci: ha regényt akarok olvasni, leveszek egy könyvet a polcról. (2011.09.28. 15:08) Touchpad, egy hét után
  • ern0: A legszebb az, hogy van ilyen appmaker, gondolom, XML-ből rántja le a kontentot. A legeslegszebb ... (2011.09.28. 13:07) Szakértelem a négyzeten

Linkblog

Megyek bele az erdőbe

2010.04.03. 10:37 :: Bandroid




























Az első alapprogram, amely megy ki oldalra, egy eldugott képernyőre, a Google Maps. Le lett cserélve kegyetlen módon. Töltögetett mindig, amitől megszédült az ember, de a vendéglátó elvárásainak meg kell felelni, legyen még egy kupicával. Eddig.

Nodenode most. Helyette Maverick. Vért izzadni a TrekkBuddy-val, véletlenül se kirakni a képernyőre, nehogy valaki kiröhögjön. Valami borzalmas program volt.

Szóval Maverick. Olyan szinten használható, hogy gyanakodom. Leszedem az összes térképet a segédprogrammal, elsőnek a Google Domborzatot, merthogy esztétika. A világot is olyanra akarom alakítani a favésővel. Mellé a Budapest bicóhálózat (png-ben jó csak, 15-ös felbontásig), meg a műholdasok. Egyelőre Google és Bing, megy a verseny, csak egy maradhat. Mobil netről is megy persze, szélárnyékban, egyszer tölt, aztán kessel és kussol.

És a nagy falat: a Túratérkép (Hungary). Mert a segédprogram nem tudja Maverick-be exportálni. Úgyhogy visszafejtettem a formátumokat, és írtam egy konvertert. Nem egy nagy ördöngősség, lehet kézzel is, csak úgy fél év a Bükk térkép.

Maverick. Ingyenes, benne az Android Marketben. Van profi változat is, több track és célpont, mit tudom én, nem foglalkozom vele. Hány térképforrás van hozzá, harminc, negyven? Offline legelészek a hegyoldalban, mit nekem térerő, vagy net-limit.

Maverick. Ajándékozd el a fagyi alól a tölcsért. Tied a gombóc.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bandroid.blog.hu/api/trackback/id/tr571891468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyeri 2010.04.06. 22:13:38

Na, ezt azért megnézném élőben is!

scsaba78 2010.04.08. 21:37:26

A budapesti bicóhálózatot honnan töltötted? :)
Vagy megosztanád?

scsaba78 2010.04.08. 21:41:53

csak nem az openstreetmapos az? Az elég hiányosnak tűnik... persze több, mint a semmi.

Bandroid · http://bandroid.blog.hu 2010.04.09. 18:16:00

Nyeri: jóféle. Még a TrekkBuddy-n volt élesben kipróbálva a Turaterkep (Hungary), és jó. Jelölve rajta a fák erezete is. A kis kék nyíl a képen pedig a következő Út-pontra mutat.

scsaba78: igen, azaz. Nekem új egy jó része, de lehet, nem a legfrissebb.

yoshida 2010.04.10. 23:42:52

El szabadna kérni ezt a konvertert?
Ha jól értem, akkor amit a mobile atlasszal letöltök turistahu térképet, és megeszi a trekbuddy, abból tudsz konvertálni Maverick kompatibilis térképet? :)

Bandroid · http://bandroid.blog.hu 2010.04.21. 17:39:38

@yoshida: Grmbhm. :) Ráment egy napom. Eredetileg úgy terveztem, hogy csak dicsekszem vele. Egye fene, ha öt ember öt jó cselekedetet ideír, felrakom.

rushman 2010.04.21. 22:43:36

Nekem az a jó cselekedetem, hogy ideírok.
Nincs (még) android telefonom, de legalább a többiek kapnak konvertert. :)

yoshida 2010.04.22. 07:29:09

Nekem úgy is jó lenne, ha tájegységenként a lekonvertált térképeket kapjuk meg :D

Viszont ez sok munka, így jó cselekedetként ettől megkímélnénk :)

(de ha másképp nem, vállalom a tájegységek elkészítését :) )
süti beállítások módosítása