HTML

Bandroid

Az a rövid távú célom ezzel a bloggal, hogy szociális alapon létrehozzam bárkiben ugyanazt a hype-érzést, mint az iPhone.

Hosszú távon pedig nem érem be kevesebbel, mint hogy a kis körúton végre elkészült bicósáv mellett legyen még egy, Android telefonnal közlekedők részére.


Postok ráérősen.

Friss topikok

  • lacas8282: Szia, Nem találom az emailed az oldalon tudnál segíteni? Egy fontos ügyben kéne a segítséged. a... (2013.05.01. 10:20) A HTC bemutató után
  • odamondó: Amikor megvettem a telóm (android) én is rápörögtem erre az alkalmazás témára. Érdekes mód alig k... (2011.12.18. 15:34) Mobil vagy webes. Szerintem legyen
  • OoO: És amúgy tényleg korrekt a webos. Használható, egyszerű, egyértelmű. (2011.09.29. 13:41) Eddig tartott
  • JohnHenry: @valójábannemberci: ha regényt akarok olvasni, leveszek egy könyvet a polcról. (2011.09.28. 15:08) Touchpad, egy hét után
  • ern0: A legszebb az, hogy van ilyen appmaker, gondolom, XML-ből rántja le a kontentot. A legeslegszebb ... (2011.09.28. 13:07) Szakértelem a négyzeten

Linkblog

Steve Jobs Flash-os levele

2010.04.30. 08:58 :: Bandroid

Van ebben a levélben egy felvetése, amelyen én is sokat törtem a fejem. Hogy lehet megoldani a mouseover-press-release problémát mobilon. Mondjuk olyan érintőképernyővel, amelyik érzékeli, ha közelít az ujj, és az az over.

Á, nem. Az én tippem: a press-re nem fut be a press esemény, ellenben a release-re befut egy press és egy release. És ha a gomb területén kívül engedi fel a honvéd az ujját, akkor se press, se release. Nem olvashat újságot se.

És így nyílnak a buborékok szépen, kéken, mint az égen.

Jótettek: kezdek elérzékenyülni. Ebből feltöltés lesz.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bandroid.blog.hu/api/trackback/id/tr511963621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bandroid · http://bandroid.blog.hu 2010.05.01. 08:47:11

Bocs, nagyon termináltam a technikust. A hozzászólás kellő áhítattal olvasásához webes fejlesztési ismeretek kellenek.

GentleSpecter 2010.05.01. 08:52:18

De egyébként érdekelne, hogy mit írtál le, csak sajnos semmilyen programozói ismeretem nincs. :)

bggy 2010.05.05. 10:54:46

Szerintem arra gondolt a szerzo, (ha jol ertem, es jol emlekszem a legutobbi beszelgetesunkre), hogy a felhasznalo ha rábök a kepre, akkor az click, ha ratapad egy idore, akkor pedig hover, vagyis elojohetnek azok az idegesito animalt menuk, meg minden. :)
süti beállítások módosítása