HTML

Bandroid

Az a rövid távú célom ezzel a bloggal, hogy szociális alapon létrehozzam bárkiben ugyanazt a hype-érzést, mint az iPhone.

Hosszú távon pedig nem érem be kevesebbel, mint hogy a kis körúton végre elkészült bicósáv mellett legyen még egy, Android telefonnal közlekedők részére.


Postok ráérősen.

Friss topikok

  • lacas8282: Szia, Nem találom az emailed az oldalon tudnál segíteni? Egy fontos ügyben kéne a segítséged. a... (2013.05.01. 10:20) A HTC bemutató után
  • odamondó: Amikor megvettem a telóm (android) én is rápörögtem erre az alkalmazás témára. Érdekes mód alig k... (2011.12.18. 15:34) Mobil vagy webes. Szerintem legyen
  • OoO: És amúgy tényleg korrekt a webos. Használható, egyszerű, egyértelmű. (2011.09.29. 13:41) Eddig tartott
  • JohnHenry: @valójábannemberci: ha regényt akarok olvasni, leveszek egy könyvet a polcról. (2011.09.28. 15:08) Touchpad, egy hét után
  • ern0: A legszebb az, hogy van ilyen appmaker, gondolom, XML-ből rántja le a kontentot. A legeslegszebb ... (2011.09.28. 13:07) Szakértelem a négyzeten

Linkblog

Rövid, de velős

2010.01.05. 13:22 :: Bandroid

Viviane Reding másképpen. A megszűnő analóg tévéadások frekvenciáira tenné rá a hölgy a kezét, hogy a széles sávú internet mindenki számára olcsón rendelkezésre álljon. Nehogy má megboruljunk! Az sms és roaming tarifák felezése nem volt elég? Egy sms-t elküldeni csak tízszer annyiba kerül, mint adatot letölteni a Hubble űrszondáról. És tele van kedvezményekkel a szolgáltató honlapja, pár év hűség, és máris csak kilencszer.

*

Evernote már androidon is: tipikus web alkalmazás, az egyik első lesz, amelyet megírok.

*

A Windows azért jó, mert több tízezer programozó egyszerre azt mondta, hogy jó, elfogadom, és akkor nézzük, mi is ez a Win API. Ugyanez jön most az Androiddal.

*

Én belenőttem ebbe a világba, tervezgettem a VC-20-as három és fél kilobájtjában a 8x8-cas sprite-ket - és azt veszem észre, hogy most közöm lett a mobiltelefonokhoz, annak ellenére, hogy egy centit nem mozdultam arrébb. Bement alám a szőnyeg. Lassan a könyv is bemegy, ebook néven.


kép: endeffect

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandroid.blog.hu/api/trackback/id/tr501648537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása